Yeter1431 Özel de Hayat Hastanesi Cem parmaksız iyi diyorlar. Geçen mayıs bir kere gittim ilgi alaka güzeldi. Şehir Hastanesinde Ali Can Koç’a gidiyorum. Ondan da memnunum. Miyase, Tuğba,Necati ve Cengiz Şanlı’ dan da memnun olanlar vardı burada. Hayırlı olsun bizde geçen sene geldik tayin ile Elazığ’ a