Kız kardeşim bugun aksam üstü test yaptı ilk test hafif silik çıktı sonra eczaneden iki farklı test daha alıp yaklaşık 2 saat sonra iki testi de yaptı bunlar negatif çıktı şaşkınlık içindeyiz acaba ilk test yanlış mı gösterdi olsa sonrakilerde de hafif silik göstermezmiydi iki farklı marka sonuçta hatta birisi erken gebelik testi