ec691 önce sakin ol ve kendine güven emin ol bebiş geleceği zamanı da doğumun şeklini de zamanla belirliyor ben kendimden yola çıkarak söylüyorum sezaryen olmadım olmam gerekse ona da okeydim ama normal doğumu dayanılmayacak şekilde anlatıyorlar oysa ki öyle değil acısı var ama bitiyor sadece stres yapmayıp kendine odaklanırsan onun bir süre sonra sona ereceğini düşünüp pozitif olursan inan bana geçiyor herşey bol bol dua et normal istiyorsan hareket et hurma ye bol bol son zamanlarda ılık duş al Rabbim sağlıkla kavuştursun