Merhabalar 10+0 haftalık hamileyim ilk hamileliğimde de mide bulantısı çok çektim şimdi ikinci hamileliğim yine aynı şeyleri yaşıyorum geceleri 2 prilam içiyorum ama hiç fayda etmiyor dr zofer kullananlar çok zorlandığın zaman demişti ama tereddüt ediyorum çok zor günlerim geçiyor kullananlar var mı sizce ne yapmalıyım 2 yaşında bebeğimde var artık ilgilenemez oldum..