cemalinanesi 1gh kaç haftalık cinsiyeti erken mi öğrendin benim on Aralık doğum dedi şuan 11 haftalık
mlkce gece_yolcusu ayyy deme öyle deme hahahaha 😅😅 bende yay burcuyum ama bebiş olunca anlayacaksın yay burcu bir nimet 😅
nurellanurrrr ibel benim de erken gelirse ikizler zamanında gelirse yengeç olacak,bir ikizler burcu olarak inşallah yengeç olur,hayırlısı hepimiz için de😅
hd_d ibel hahaha benimde benimde😅 vaktinde gelirse yengeç gelmezsse ikizler ve bende cok korkuyom ikizler olur diye PUAHAHAHAH😅
ibel nmtcrkk oğlum aslan çok zor bir bebek sürekli ilgi bende olsun sürekli ben diyen bir yapısı var🙈 öyle zorlayıcı bir bebek olmz umarim
mlkce nurellanurrrr yengeç demeyin olsun ikizler yengeçten çok daha iyi sürekli ağlak depresif mutsuz oluyo yengeç erkekse bir de 😅 vallahi tribinden geçilmez siz de ikizlermişsiniz hele hiiiç dayanılmaz olur 😅 ikizleri çok severim bu arada