mervegedik tesekur ederim umarım öyledir ama hep geriden gelen bi bebekti benimki, kilo problem değil benim için ama anne karnında kilo alimi durduğunda sezeryanla alıyorlar sanırım bebeği 40 haftaya kadar büyüse yada en azından zamanında gelsin umarım gelişim geriliği yoktur.