Kzlar ben Demir ilaci kullanyorm 4 gündür nasl kötüyüm nasl yorgunum doktor Demir eksikliğin var kulllan dedi ama ben azcık bişey yapsam 2 saat yatıyorum o derece halsizlikten bişey yapamıyorum buarda yurt dşndaym serum filan veriyorlar vermedi de allahm bissürü sorular yaşayan varmı benim gibi 16+4 günlüğüm