nehirdemirr İlk hamileliğim 27.haftadayız sağ kasığımın o bölgeye bıçak saplanması gibi ağrılar girmeye başladı. Son 1 haftadır aralıklarla böyle . Sabah kontrole gidicem ama sancılar nasıl oluyor nasıl ayırt edeceğim
Aaayseeert nehirdemirr ay bende 27 haftalık olacağım 2 gün sonra benim de kasıklarıma biri bıçak saplıyor gibi oluyor anlık . Doktoruma en son gittiğim de normal demişti ama ben ister istemez tedirgin oluyorum sancı mı acaba diye
butterflyys nehirdemirr ben suni aldım ama o sancı adeta rahim ve kaşık bölgenizi inanılmaz şekilde bastırıyorlarmış gibi bi baskı hissine benziyordu
sevincan nehirdemirr doğum sancısı regl ağrısının 10 katı daha fazlası gibi oluyor. Karın kasık ve özellikle bel bölgesine ağrı giriyor ama bel ağrısı normal ağrı gibi değil çok fazlası. Max ağrı 1 dk sürüyor geçiyor sonrasında hiç bir şey olmamış gibi. Sancılar bu şekilde düzenli veya düzensiz devam eder. Bende çok merak ederdim nasıl ayırt edicem diye ama yaşadığımda anladım ki ayırt edilmeyecek gibi değil 😂
anne45_ Sancı çok keskin bi ağrı oluyor bi anda olup geçiyor belirli dk tekrarlıyor bele vuruyor bide
nehirdemirr butterflyys biraz araştırdım rahmi tutan bağların gerilmesinden kaynaklıda olabilirmiş .. off valla bilemiyorum bilmediğin bir süreç içerisinde olmak stresli bişey