karayelll Kızlar bende dualarınızı istiyorum sıra bana da geldi🥹.Bugun kontrole gittim Çarşamba günü sezeryan Olcam 37+5 de.🥹Bebegin plesantasi kireçlenmeye başlamış.Sizlerden dua istiyorum bebeğimi sağlıkla kolaylıkla kucağıma alayım 🤲