annelikzor12 Giresun kadın doğum hastanesinde sezeryan doğum yapan annelerimmm tecrübelerinizi yazabilir misiniz? Memnun kaldınız mı süreç nasıl işledi?
ikbalb annelikzor12 birisinin doğum yaptığı doktoru hatırlamıyorum çünkü normalde özele takipliydi bayramda doğurduğu için devletteki nöbetçi doktor doğurtmuştu. Diğerinin doğum yaptığı doktor Mesut Alçı diye hatırlıyorum.