papatiaa ben manuel kullandım oğlum 9 aylika kadar içine girdi 2 aylıkdi kullanmaya başladım çok seviyordu her yerede götürüyordum benim için kolaylık olmuştu Piknik olsun yemeğe olsun gayet içinde mutluydu bazı bebekler 1 yaşına kadar kullana biliyor benim oğlan istemedi