Momyy1999 Kızlar hala adet olacakmış gibi ağrım var ya normal miiii Ay bide resmen 1 haftada 2 kg aldım şaka gibi yani normal her zaman yediğim şeyleri yiyorum porsiyon olarak bu ödem mi şişlik mi anlamadım
kedilivebebeli Merak etme ödem tabi ki bende 8. Hafta 2 kg fazlayım bence agrilar da normal gun icinde banada oluyor
Momyy1999 kedilivebebeli Sağol canım valla nerdeyse azcık yemek yiyeceğim yani psikolojim bozuldu Bebeğim için en sağlıklı şeyleri yiyorum