eminemirr yasomika oğlum 35+5te 3 kg doğmuştu girmedi, yarın 36+2de kızım doğacak inşallah oda girmez 🙏🏻
nyra yasomika 36+2 de yani yarın bende gireceğim çok korkuyorum şuan her konuda, uyuyamıyorum 😞 inşallah sağlıkla atlatırız bu süreci ve inşallah küveze girmez bebeğim
Neslibt72 Tam 35+0 da doğdu ve küveze girmedi. İki yakınımda geçenlerde biri 35 biri 36 da doğum yaptı ikiside girmedi. Tamamen o anki bebeğin durumuyla alakalı