selenzen Ben hep normal istiyordum normal için bir sürü engel var gebelik şekeri, bebeğin ters duruşu falan buna rağmen normal olsun diye uğraşıyordum ama son bir kaç gündür korkmaya başladım sebebi ise aşırı bel ağrılarım. Yani yatağa yattığımda kalkamayacak derecede belim ağrıyor. Doğum sancısı çekerken muhtemelen daha da fazla olacak ve o an doğuramazmışım gibi hissediyorum iki gündür, çünkü nstye bile dayanamıyorum ama korksamda yine de normal olmasını istiyorum sezeryan de toparlanamazmışım gibi geliyor