damlayl Bebekmi dayanıyor sancımı bilmiyorum bazı günler çok kötü oluyırum böyle olan varmı gün içinde sık sık o moddayım
aslans damlayl bende de oluyor. Nefesim daralıyor, çarpıntı oluyor. Nst ye girmedim ama ultrasonda sancı dalgası görmüştü doktorum.
halew damlayl karnın sertleştiğinde acı oluyor mu? Benim çok acı oluyordu sancılarım varmış anlamamıştım
elem02 damlayl bende de sağ kasığıma sürekli bıçak saplanır gibi ağrı giriyor ve saatlerce geçmiyor ya
jennefer Haftada bendede olmuştu yalancı sancıymış ama ben bi doktora görünüp nstye girmiştim sende bi baktır istersen
caglazumra 26+6 yım karnımda hep bir aşağı baskı var ara arada bölgesel sertleşmeler oluyor bunlar sancı mı oluyor?