Kızlar ben 2 aydır deniyordum olumsuz sonuçlanıyordu sonra hormonlarıma baktırdım tiroid hormonum bir tık yüksek çıktı 4.3 yaklaşık 1 aydır ilaç kullanıyorum hemen etkisini gösterir mi tiroidim hemen düşer mi bu ay da gebelik planlıyorum ovülasyonla takip ettim 24 pik 25 çatlama oldu bugün dpo7 ve çok bir şey hissetmedim hafif batma akıntı ve baş ağrım tek oldu dpo 8e giriyorum birazdan aklıma takılan şu acaba tiroid ilacı hemen etki eder mi bu ay gebelik planımı engellemez dimii bu hormon, ne zaman tekrar dahiliyeye gitmem gerekiyor 2 ay olumsuz olunca bu ay da umutsuzum ya😕 inşallah tutar bu arada sat 10 mayıs bat 7 haziran lütfen dua edin bana siz ne durumdasınız belirtiler var mı ne zaman test yapacaksınız