sema4141 Bgmlgn cok sukur keseyi gördük suan daha küçük olduğu icin kalp atışı yok inş oda bidaki sefere.
Bgmlgn sema4141 çokk sevindim sizin adınıza devamı gelecek inşallah. Karından mı baktı vajinal mi acaba
zeyzeynur sema4141 çok şükür ya daha çok küçüktür şimdi o kalbi de haftaya duyarsınız Allahın izniyle🤲🏻❤️🩹❤️🩹
anneoluyorummm103 sema4141 hayır gayet güzel artmış evham yapıyorsun içini ferah tut. Kaliteleri nelerdi acaba biliyor musun?
zeynepikra1 sema4141 ultrason dan sonra hafif bej kahverengi lekelenmem oldu kaç haftalıksın sizde oldumu
buse76 sema4141 amin inşallah keseyi görmüşsünüz çok sevindim inşallah kalp atışını da duyarsın darısı da doğuma plur inşallah
sema4141 zeynepikra1 5+3gosteriyo uygulama ama doktora sorduğumda 5haftayla uyumlu kese dedi.yok olmadı leke.kendini muayene esnasında vok kastiydan oyuzdende olmuş olabilir ama endişe etme geçer oda.senin kaç haftalik
sema4141 zeynepikra1 14mayista transfer oldum.ultrosin kağıdı almadım ben.ozel hastaneye gitmedim üniversite hastanesinde takip icin özele gidicem.
zeyzeynur sema4141 artışın güzel canım hayırlısıyla keseyi de görürsen ondan sonra betanın bi anlamı kalmıyo ben de 10.gün 51le öğrenmiştim 300ü gördükten sonra bi daha kan verip bakmadım doktorum istemedi 2 hafta sonra da keseyi gördük kalbi duyduk çok şükür