goktugmomsss Kızlar ben size başlıkta ki soruyu sormak istiyorum. 😂 Normal doğumdan sonra çok uzun süre kalmıyoruz ya hastahanede pijama takımı mı giyilir yoksa normal eşofman takımı tarzı bir şey mi ?
nurellaa52 goktugmomsss pijama takımı en rahatı bence ama açıksan gecelik elbiselerden de giyebilirsin WC de falan rahat olur
merve3531 goktugmomsss ben elbise gibi gecelik tercih ettim bir iki kez bakmışlardı alttan ama normal doğumda bir sorunun yoksa ne istersen onu giy sadece dikiş olursa dar şeylerden kaçın derim
nurellaa52 goktugmomsss o zaman pijama takımı ve sabahlık ya da bulabilirsen uzun elbise ve sabahlık lohusa adı altında biraz pahalı oluyo pamuklu takım bulabilirsen al çünkü gelen giden oluyo zor oluyo
Firstmumy goktugmomsss uzun doğum elbisesi giymeni öneririm gecelikler. Çok rahat edersin. Tuvaletin yürümen çünkü doğumdan çıktıktan sonra çiş torbası gibi şeyler takılır mı takılmaz mı bilinmez. Terlik almalısın yanına iç çamaşırı da koymalısın. Elbiseden 2-3 yanında bulunsunAllah hayırlı doğumlar nasip etsin
Neslibt72 goktugmomsss elbise gecelik giymiştim kesinlikle koyu renk 😂 üstüne de daha uzun şekilde sabahlığını giymiştim rahat etmiştim
Neslibt72 goktugmomsss muayene olunuyor vs eşofman pijama mantıksız geldi bana wc durumunu da bilemiyorsun