anapanda12 Çağımızda gebelikle ilgili hemen hemen her bir bilgiye ulaşmak çok kolay oldu malumunuz. Ancak ilk gebeliği olanlar için de diğerleri için de bu tatlı heyecanlı maceranızı Rabbim sonuna dek tamamlamak sağ salim kucağınıza almak nasip etsin. Bahsetmek istediğim konu Rahim ağzı yetmezliği ilk gebeliğinde erken doğum yaşayan veya düşük geçirenler bebeğini kaybedenler tanır bilir bu illeti. Ağrısız sancısız ani kayıplara sebep olan bir hastalık. Rahim ağzı uzunluğunuzu her ihtimale karşı kontrollere gittiğinizde doktorunuza ölçtürün hamiş hanımlar. Özellikle 12. Hafta ve sonrasında olanlar bunu düzenli takip edebilirse çok faydası olur. Rabbim hakkımızda hayırlı olanı verir inşaAllah uzatmak istemiyorum sadece bu tür bir kayıp kimsenin başına gelsin istemiyorum. Erken tedavi hayat kurtarır. Hepinize Rabbim hayırlı sağlıklı doğumlar nasip etsin inşaAllah 🤲
anapanda12 25agustos elbette kısalma 2.5 santimin altına düşmüşse dikiş atılıp 20 den sonraki haftalara taşınabiliyo gebelik süre 30ları görende çok var
anapanda12 oguzs bazı doktorlar rahim ağzı uzunluğunu bebek sağlıklı diye ölçmüyor gerek bile duymuyo bu da büyük sıkıntı olabiliyo