Merhabalar zeytinyağı eksik olmuyor evimden sürekli kullanıyorum doğduğunda erken doğum olduğu için anne sütü artı mama kullandım mamasında zeytinyağı vardı sürekli , süt ve süt ürünlerinden kefir kullanıyorum sadece oda kendi mayası ile olandan valla çok zor imiş heleki çocuklarda kendilerini ifade edemiyorlar sıkıntı yani :(