Ben 14. Haftada antibiyotik kullandım kadın doğum doktorum yönlendirdi kulak burun boğaz yazdı hamile olduğumu bilerek yine de korkumdan 2 kadın doğum doktoruna sordum onlar da sakınca görmeyince mecbur kullandım çünkü boğazım çok kötü durumdaydı agumentin yazmıştı bir de burun spreyi kullandım şimdi 19. Haftadayım hala bile tam geçmedi ilaç almasaydım nolurdu bilmiyorum