mihra2021su Aşıyı kacıncı haftada yaptırdınız acaba sağlık ocagı benı bılgılendırmedı aramadı aşı için şuan 22 haftalıgım
anonimssss mihra2021su bende 22 haftalığım bu hafta gitmeyi düşünüyorum bence bu hafta içinde gitmelisin diye düşünüyorum 😊
Mervedd06 mihra2021su 20+5 im bugün aradılar gel diye bi hatırlat istersen kayıtlarında yoksundur belki
minecikk -Papatya33 bende 20 de yaptım sanırım tam hatırlamıyorum ama ikinci doz için bir daha aramadılar
-Papatya33 minecikk benm ilk gebelikle bunun arasında 5 yıl olduğu için yapılması önerildi. Doktoruma soyledm kesinlikle yaptır dedi öyle gittim yaptirdm
dilekmom6 mihra2021su ben 20.haftada oldum. 24′te de ikinci yapılacak. Benim izlemim yapıldı ve ebem planladı hepsini kağıda yazdı bana verdi. Ona göre gidiyorum ben kendim
merveboran Kızlar kaç doz olmamız gerekiyor ben boğmaya oldum 1 ay sonra ikinci doz olcam sonra 6 ay sonra 3. Ye gel dedi