gizemiaaa yenibiranne__ 19+4 şuan 21 e randevu aldım doktorum öyle uygun gördü sizinkisi erken biraz sanki
ciceki gizemiaaa Merhaba cnm seninle aynıyız bende haziranın 16 sında gidicem 21 haftama denk geliyor 😍 inşallah güzel geçer
gizemiaaa ciceki sağlıkla güzel haberler alalım inşallah o gün 🥰 bunu da atlattık mı geriye sadece doğum kalıyor galiba 🤭🥰
ciceki gizemiaaa Aynn öyle canım benim hayırlısıyla bişe çıkmaz diye düşünüyorum benim doğum 15 Ekim gibi olucak sezaryan 😊❤️