Kevserbtr Kızlar 6+4 ten bu yana suan 15+0 haftalığım kanamam var gecmıyor 13.haftaya kadar haftada 1,2 kere yoğun sonrası lekelenme olurdu ve rahmımde kan bırıkımı vardı bıttı kırtuldum dedim 14+0 haftadadan bu yana musluktan su akarcasına kanamam oluyor ve bu sefer kan ıcerde gozukmuyor hepte gecelerı oluyor bu kanamam uyku uyuyamıyorum korkudan siz sebepsız kanama yasadınızmı ne zaman atlattınız yardım edermısınız bana (progestan 200 mg vajınal gunde 2 kere artı haftada 1 proluton depot) kullanıyorum
Malatya44 Kevserbtr kuzum ben ilk gebeliğimde yaşadım aynı dediğin gibi 6haftadan başladı 21.haftaya kadar. Sonra kurtuldum derken bebegin suyu geldi. Çok durmadı 5hafta sonra da bebek geldi. İnşallah seninki öyle olmaz. Kanaman yorgunsa bol bol istirahat et
birnarsever Kevserbtr Benimde kanamam çok oluyordu bol bol su içerek ayaklarımın altına yastık koyup dinlenerek tuvalet dılında kalkmayarak ve progestan kullanarak atlattım çok şükür. Kendine stres yapmamaya çalış bol bol du et.