Kızlar ikinci gebeliğim.. İlk gebeligimfe asla böyle bişey yaşamadım ben.. kronikleşmiş bı mantarim vardı arada gelir 3 4 gün sürer geçerdi hamile olduğumu öğrendim ogreneli asla geçmek bilmedi yapıştı kaldı.. önceden süt kesiği gbi beyaz akıntım olurdu şimdi çok başka..Yanma kaşıntı genital bölgede kasinmadan kaynaklı şişme aşırı kötü kokulu sarımsı yeşilimsi akinti.. Ağlıyorum canım çok sıkılıyor.. Bayrama bir gün kala yeşile döndü şimdi hala yeşil arada tuvalet kağıdına da geliyor.. yarın doktora gidicem inşallah geçer.. başına böyle bı durum gelip ilaç kullanıp geçen olfumu nolur moral verin..