yenihamis3452 ben sırf korkudan ve normal doğum sürecinden korktuğumdan (saatler sürebiliyor) ilk doğumumu özelde yaptım evet çok rahattı ama ondan sonra hep sezeryan gitti ve yapılacak işlem belli deyip devlete gitmeye başladim. İkinci doğumum devletti, perinatolojideydim çünkü ve sıkıntılı bi durumda özeller de büyük devlet hastanelerine gönderiyor sonuç olarak. Donanim, doktor açısından devlete daha çok güveniyorum. şartlarını ve ortamını araştırdıktan sonra özel oda olan devletler bile varmış, bana artık tamamen ticarethane geliyor özeller.