newchapter kubraaaatt yapılan işlem acı veren bir işlemmiş doktorum öyle söyledi. Sizinki çatı muayenesi veya açıklık kontrolü olabilir
zeynebzeyneb newchapter benimde 2. gebeliğimde 42. haftama girmiştim bu işlemi yapmıştı bana biraz acıdı sonradan az geldi akşam eve gittim gece suyum geldi ertesi güne doğurdum ☺
-mavim- newchapter valla üzerinden 5 yıl geçti ama çatı muayenesi diye gitmiştim 32. Haftadan sonra olabilir 37 de falan. Suni sancı doğuma yarım saat kala aldım sadece
rumeysa_4646 Haftada yaptı memebran sıyırmayı doktorum tabiki beni bilgilendirmeden yaptığı için kızgınım ona. Sonrasında kanamam oldu biraz ağrım oldu . Doğumu başlatmak için dışardan müdahale etmiş oluyor. Suni sancı ile normal doğum yaptım. Müdahale edilmeden kendi sancımla doğum yapmak isterdim. Ve doktorların işlem yaparken izin alması be bilgilendirmesi gerektiğini düşünüyorum. Allahtan sonuç istediğim gibi oldu yoksa doktorumu sorumlu tutardım hep.