rahsan49 10 +3 haftalık gebeyim baya göbeğim var sanki 6 aylık gibi sizinde öylemi ikinci gebeligim bu arada
Ftmnur11 rahsan49 bende o haftalarda öyleydim ,ama şişlikmis 😂 bı anda indi ,şimdi 20 haftalık belli bile değil
gulumommyyy rahsan49 benim 3 cü gebeliğim bir gün var bir gün yok ama karnım olursada sanki 15 hafta minicik bişey çıkıyor 52 kgym kiloyla alakalı ola bilrmi acaba
kedilivebebeli Benim 3. Gebeligim 8. Hafta 6 aylik gibi karnım bunun sonu nereye varır bilmiyorum korkuyorum :)
aframoms13 kedilivebebeli ya bende 8 haftalık hamileyim ikinci gebeliğim ve gerçekten karnım çıktı. Eşimde aynı şeyi söylüyor aç tok aynı resmen göbek yani 😄 ilk gebeliğimde 13-14.haftamda belirginleşmişti bu sefer fazla büyüyecek sanırım göbekler
hasanefee1 rahsan49 ilk gebeliğimde 7aydan sonra çıktı göbeğim şuan 16 hafta oldu sanki 7aylık gibi çıkmış tuhaf hissediyorum inşallah çıkmaz 🤣