senaakck 3 gün sürdü 🤣
Ebe ye ilk yatinca akşama dogururum dimi dedim
O da ilk gebelik 2 saatte sürebilir 3gun de demişti ve 3 gün sürdü
Suni ile anca doğurdum ilk gün kendi sancım oldu ama hiç ilerlemedi 2.gub suni aldum sadece 1 cm ilerledi dedim oooo suniye bile doguramuyorum sezeryan olucam galiba diye oturdum ağladım hatta daha dur bakalım dedim 3.gun tekrar suni veee asıl sancilar başladı dedim tamam bu sefer doğacak galiba akşama anca doğdu
İlk dogumunu 2 saatte yapanda gördüm kendi sancisiyla hemde o yüzden yapı meselesi ilk iki gün çok rahat geçti sancilar çok hafif hissettim zaten acilmada olmadi doğum sancısı farklı dedikleri doğru