6+1 deyim ama bugüne kadar çok sıkıntı atlattık diyebilirim. Miniğimi 3 haftalıkken tesadüf sonucu öğrendim ( tabi istiyorduk ama regli yi bekliyordum). Çok sayıda miyom um var rahmini almamız gerekir dedikleri noktada biz bir minik istedik Rabbim de nasip etti inşallah. Öğrendiğim günden beri 2 güne bir lekelenme olsa da çok şükür bugun kese içerisinde kendisini gösterdi. Sizde durumlar nedir? Aynı haftada olduğumuz annelerle bu süreci birlikte fikir alışverişi yaparak yürütmek isterim 🤗