kimiyalida ben ilk attığımda nuba göre kız dedi. Gemini de öyle dedi. Sonra ayni görseli tekrar attım birkaç gün sonra. Belli değil bir yorum yapamam dedi. Güvenmemek lazım. Daha belki değil cinsiyet 21 hafta oldum tık yok. Kız gibi dedi doktorum ama kesin değil detaylida netleşecek