deniss_ baharsst maral koyma kiz cok kaba geliyo şarkıcı maral da kaba geliyor bana o yüzden herhalde 😃
obirannecik rmy1 ilk kızımın adı Asel ikinci kızımız olacak eşim Parla yada Lara istiyor bende Eliz yada Simay olsun istiyorum sizce hangisi daha iyi