sen44_ Kızlar yardımınıza ihtiyacım var 21. Gün önce sezeryan doğum yaptım kızım uykuya hiç dalamıyor gaz mı başka bişey mi bilmiyorum bi fikri olan var mı yada benim gibi bu durumu yaşıyan var mı
kurkmantosuzmadonna sen44_ Ikınarak ağlıyorsa gaz olabilir. Uygun gaz damlası kullanabilirsiniz. Sen de günde iki öğün kimyon çayı içebilirsin.