merveyldzz Merhaba normal tansiyonu hep düşük olup hamileliginde biraz yükselen var mı? Normal de tansiyonum 9/5 10/6 gibi çıkar Ama şu an 11/6 çıkıyor. Bir sorun olur mu acaba
burcuo merveyldzz Hamilelikte normal diye biliyorum. 14/9u geçmedikçe sorun yok sanırım. Yine de sizi etkilerse önce limon için, yarım saat kadar sol tarafınıza yatın. Duş alın.