dilekmom6 Sanırım erik dokundu ishal sorunum var karın ağrım fln yok. Daha önce reflor toz kullanmıştım doktora danışmadm maalesef. Kullanmak sakıncalı mı bilmiyorum kullanabileceğim bir öneriniz var mı acaba?