papatyaa1507 30 haftalığım ve nerdeyse 2 ay öncesinden bu siyatik ağrı denen meret beni mahvetti ne yattığımdan ne uyuduğumdan birşey anlıyorum tecrübeli anneler ne yaptınız
kezbugokce Ahh benimde 32 de başladı bir hafta sürdü geçti. Doğum sancısı sandım acillere gittim. Şimdi 38 deyim yine basladı iki gündür sanki biri bacağımdan biri belimden çekiyor. Magnezyum kullanmak gerekiyor ben aksattım şimdi tekrar içiyorum