littlebabyyy Bugün doktor kontrolüm vardı 3 hafta önce ikili tarama yapmıştım sonucu çıkmamis nedense bayramdan dolayidir muhtemelen dedi ve cinsiyetide bebek bağdaş kurmuş uyuyor hiç göremedim dedi, sizler öğrenebildinizmi.
beybimom_ littlebabyyy bugun geldim doktordan cinsiyet için gitmiştim ilk doktorum da kız tahmin etmişti bugunde kesin kız dedi inşallah sağlıklı hayırlı evlatlar olurlar 🌸
zeyzeynur littlebabyyy bana da 14+3 de kız dendi doktor baya bi baktı ama ilk gittiğim doktordu öncekiler de kız demişti doktora söylemedim bakalım ne görecek diye ama sonuçta kız dedi bundan sonra değişir mi merak ediyorum açıkçası ya
littlebabyyy nurellaa52 iki defa aldı aslında beni biraz yürü çikolata filan yedim yinede birşey göremedim dedi. Artık 1 hafta sonra gel dedi
littlebabyyy nurellaa52 12 haftalıkda kız tahmini yapmıştı başka bir doktor bacak arasını göstermişti o zaman
zeyzeynur nurellaa52 kız ben de bunu merak ediyorum ya 10 gün kontrol hakkımız var ya o zaman gitsek doktor ultrasonla bakar mı ya bana doktorun kendisi 10 gün sonra bile gelebilirsin demişti ama aklıma takıldı bu
littlebabyyy perihanergn ben 12 de yapmıştım 14 e kadar yapılıyor diye biliyorum netten bakın bi sonrasında üçlü ve dörtlü yapıyorlar çünkü
perihanergn littlebabyyy doktoruma imkansız hiç bir şekilde randevu alamadım aklıma da takılmadı değil bi sormak istedim teşekkür ederim
nurellaa52 zeyzeynur tabi her gittiğinde bakıyor sonuçta bizde oraya para ödüyoruz yani bakmasa da talep et yani ama mecbur bakıyolar sonuçta takibini bakmadan göremez ben günümde gidiyordum bakıyorduk kontrol süresinin son gününde yine gidiyordum hem büyümüş oluyo bebek hem tekrar görüyorsun yani
zeyzeynur nurellaa52 ben de bunu düşünüyorum ya gitsem bakar mı diye bi de ilaç yazdırmam lazım geçen hafta gittiğimde unuttum🤦🏻♀️ yazsa ayrı ücret çıkar mı diye düşündüm tabi az para da vermedik ya medipoldü hastane
nurellaa52 zeyzeynur hayır kontrol süresi içinde hiçbir şekilde para ödemiyorsunuz bu yasal hak zaten Bişi talep edemezler siz on gün kontrol sürelerinde hiç gitmediniz mi Hangi medipol ?
zeyzeynur littlebabyyy evet o da var 12.haftada %80 kız dendi 14te kız dendi çevremde var yani önce kız denip sonra erkeğe dönen tam netleşene kadar rahat edemicem sanırım
zeyzeynur nurellaa52 hiç gitmedim ya işte o yüzden sorguluyorum. Kadın doğuma ilk defs gittim bu hastanede perşembeye kadar vaktim var bi gün giderim o zaman. Bahçelievler medipol bu arada doktordan baya memnun kaldım belki onda devam ederim tüp bebek doktorumu yeni bırakmıştım takipli olduğum bi doktor değildi en son gittiğim
nurellaa52 zeyzeynur gidin gidin yasal hak bunlar medipol Bahçelievler fiyatları nedir muayene ve doğum
littlebabyyy zeyzeynur benimde 12 de kız tahmini yaptı sadece şimdi bugün hiç gistermedi aşırı meraklandim bu hafta içi belki özel bir klinige gidebilirim