Kubrakucuk0 bence biraz riskli ben bebek arabasının görülmeden alınması taraftarı değilim hangi tanıdığım görmeden aldıysa pişmen oldu ya büyük geldi ya göründüğünden basit geldi ya da çok hantal geldi..bence bebek arabasını önce görüp karar verip öyle alın