Benim eşimin sayı hız ve morfolojisi düşüktü tüp bebek denildi. Yaşımız genç diye hemen kabullenemedik. Doğal yöntemler denedik takviyeler macunlar…Ovulasyon takibi… Aklınıza gelebilecek her yolu denedik. Fakat sonunda tüp bebek yaptık şimdi 6 haftalık gebeyim 🤗