mt46 mucizebebeklerimiz ben G.antepe gittim özel doktora Maraş’ta bir çocuk hastanesinde var oda 10 dk bakıp bırakıyormuş
elifsn23 mucizebebeklerimiz önder Ercana gittim sular akademiye aşağı katta perinatıloji var o baktı sonra önder bey yorumladı çok memnun kaldım
mucizebebeklerimiz mt46 ay canım Allah mecburluk vermesin zaten devlete bende gitmeyi düşünmüyorum normal gebelik takibi için bile gittiğimde doktorun ağzından cımbızla resmen laf aldım
mucizebebeklerimiz elifsn23 aa öylemi bende Önder beyde takipliyim zaten demekki kendisi yorumluyor iyi bari başka doktora hastaneye yönlendirmemesi iyi
elifsn23 mucizebebeklerimiz kendisi bakmıyor ama evet kendisi yorumladı canım aşağıdaki perinatolog da yorum yaptı zaten ama raporu yukarıdan aldım önder beyden
elifsn23 mucizebebeklerimiz valla ben çok memnun kaldım ne sorsam cevapladı tüm organları ile ilgili yorum yaptı telefon numarasını da verdi aklınıza takılan bir şey olursa arayabilirsiniz dedi üstelik ben ona takipli değilim ona rağmen çok ilgili davrandı