Kızlar bugün 39+3 üm kontrolüm vardı. Nst de azıcık sancım çıkmış doktor muayene edeyim dedi. Daha önce çatı yapmıştı uygun olduğunu söyledi. Ondan sonra ağrım sızım veya lekelenme olmamıştı. Şimdi bakınca 1cm var dedi uyarma yaptım dedi beni mahvettii çok kötüydü bağıracaktım resmen cok canım yandı artık gelsin dedi squat ilişki yürüyüş önerdi öyle işte eve gelince de lekelenme vardı hala da ağrım var geçmedi. Bu işlem daha önce yapılan var mı ve bundan sonra doğuran var mı