Benimle aynı olupta bebeği çok hareketli olan var mı🙂sanki yerinde rahat, hiç gelmeye niyeti yok gibi ama bir yandan da bir an önce çıkmak istiyormuşçasına sert dönüşler tekmeler vs atıyor çok hareketli , hala hiçbir belirti yok doğuma dair , birde başı kanalda olduğu için alttan çok baskı yapıyor vajinama doğru bastırıyor