rny474747 37+2 deyim daha girmedi sancımda çıkmadı öyle olup sonrasında hemen kanala giren var mı cuma günü doğum pozisyonunu konuşuruz dedi hayırlısı olsun ama gönlüm normalden yana nasıl olacak bilmiyorum
Keziban rny474747 yani üçüncü bebegimi bekliyorum iki kere normal doğum yaptım her iki doğumumda da kimse kanala girdi girmedi demedi açıkçası. sanırım bu durum son haftalarda ya da son hafta da belli oluyor ya da son dakikada
birden25 rny474747 37+6 da kanala yönelmemişti bugün 39+4 üm muayenem vardı doktorum kanala yerleşmeye başladığını söyledi bildiğim kadarıyla da aniden gelişebilen ilerleyebilen bir şeymiş o yüzden 37. Hafta henüz zaten erken 41. Haftaya kadar her şey olabilir acele etmeyin stres yapmayın
rny474747 Keziban bilemedim ki benimde ilk doğumum olcak illa normal doğumun başlaması için acaba kanala girmesi şart mı
btl0707 Keziban şu an kaçıncı haftadasınız benim de ilk ikisi normal oldu bu üçüncü gebelik kilosu 3 hafta önde gittiği için sezeryan olma ihtimali var şu an
Keziban rny474747 siz normal doğum için gerekli egzersizleri yapın zaten genel olarak aksi bir durum olmadığı sürece bebekler normal doğum yoluyla gelir aksilikler muhakkak olabilir tabi ama dediğim gibi siz egzersizlerinizi yapın neler yapabilirsiniz araştırın Rabbim gönlünüze göre nasip eylesin
zubudabi btl0707 btl0707 kaç haftalık kaç kilo bebiş acaba? bizimde bir iki hafta önden gidiyo tombiş olursa sezeryan düşünebilirim
btl0707 zubudabi ben şu an 35 + ikinci haftadayım bayramdan dolayı randevu bulamadığım için gidemedim en son 32 haftalıkken gittiğimde üç hafta önde kilosu 2700 gram çok fazla demişti
anonimo benimde 3. gebeligim kanala girdi girmedi muhabbeti hic yapimadi genelde son gunlerde kanala giriyor ve dogum basliyor zaten
yeliz1923 Keziban Hareketlerini nerede hissediyorsunuz ben kasıklarım da hissediyorum detaylıda doktor başı çok aşağıda demişti dönüyor gerçi sürekli de 😊
Keziban yeliz1923 vallahi şöyle söyliyim benim su fazlalığım olduğu için acayip kasılıyor sürekli bir kasılma şekli mevcut hareketler genel olarak bütün vücudun her yerinde hissediliyor🤣