2prenses_masal-oyku Tgbnr123 sakın dokunma ben o hatayı yaptım şuan dayak yemiş gibi geziyorum çenem kapkara oldu kaşındıkça kaşıdım yoldum iyi halt ettim yani sende sakın dokunma istersen cildiyeye git bi güneş kremi falan yazar belki
parasetamoll Tgbnr123 kusmaya bağlı zorlanmadan olmuştu benim acaba öyle bir şey mi? Eğer lekeden şüphe duyuyorsanız güneş kremi kullanmadan çıkmayın
Rabiaibrahim0803 Tgbnr123 benimde iki kaşımın ortasında küçük kahverengimsi noktalar oluşmuş 😐 inşallah geçer
2prenses_masal-oyku ncbkyaa hangi renk oldu sizde yani morardımı yoksa kızarıklık olarakmı devam etti bende açmıştım post ama kimse yazmadı 🙄 merak ediyorum suratım berbat duruyo çünkü
ncbkyaa 2prenses_masal-oyku kirmizi kirmizi oluyo benim ama ben hic dokunmuyorum ke disi geciyo belki iz kalir diye korkuyorum
Tgbnr123 ncbkyaa 1 hafta var canm smdi doktora msj attm resmini de attm kilcal damar kanamasi diyo zorlanar kustgn icn demiş.gecmezse cildiyeye bi gosterrm artk
Seyoss Benim de oldu bu hafta canım bende vitaminler yaptı diye düşünüyorum kırmızı lekeler oluyor yüzümde