bingaling562 meri_ beta artık 6.haftaya sağlıklı bir şekilde geldiyseniz önemli olan bir değer değil. Gebeliğin ilk zamanları sağlıklı bir artış var mı diye bakılır betaya. Önemli olan artış değerlerin kendisi değil. Bu saatten sonra değere takılmayın takibine de gerek yok zaten.
sd18 meri_ gayet güzel görünüyor 2 binden sonra zaten kese oluşuyor görünüyor sonra da bidaha beta takip edilmiyor
namnam 10.000 gibi bir değerden sonra beta takip edilmiyor sanki artık kesenin içindeki bebek varlığı değerlendirilmeli