zeniakrhn Merhaba arkadaşlar 17 haftalık ikizlere gebeyim kasıklarımda sancı ve batma oluyor .ikiz gebelik geçirip bu tarz şikayetleri olan arkadaşlar var mı bunlar normal mı ?sanki regli olacakmışım gibi hissediyorum yardımcı olursanız sevinirim.
Helenaaa zeniakrhn doktorunuza görünün mutlaka benim hep adet ağrılarım olurdu ve sonuç rahim ağzı kısalığı oluştu acil serklaj yaptılar 19 haftalıkken ihmal etmeyin ne olur ne olmaz
uydurbirsey zeniakrhn doktorunuz rahim kısalığı icin baktıysa ve sorun yok dediyse rahim büyümesinden kaynaklı olabilir aynı şekilde benimde oluyordu kaslar gerildiği icin demişti bir de çok su içmek gerekiyor o da etki ediyormus
Raana zeniakrhn bazı günler çok fazla oluyor gün boyu sürüyor,diğer günü hafifliyor biraz,bugün sürekli sol kasıgmda sancı oluyor
zeniakrhn Helenaaa daha 10 gün önce randevuya gittim doktor mesafen çok iyi dedi . Progestan iğneyi kestik ondan da olabilir devam ederse gideceğim inş bir sorun yoktur çok korkuyorum
Helenaaa zeniakrhn benim 3 gün içinde bir anda kısaldı ve o 3 gün içinde çok adet ağrım olmuştu yinede dikkat etmekte fayda var
pengumommy Aynı şikayetler bende vardı ara ara oluyor hala gozukmede fayda var ikiz gebelikte risk oldu için
zeniakrhn pengumommy normalde iki haftada bi gidiyordum kontrole doktor artık gelme ayda bir gel dedi . Hiçbir iş yapmıyorum evde sürekli uzanıyorum arada dışarı çıkıp 15 dakika yürüyorum kendimi zorlayacak bir şey de yapmadım
zeniakrhn Helenaaa üff ya zaten aylarca kanamam oldu yeni yeni kendime geldim inş olmaz bedenen ve mental olarak çok yoruldum eger yarın da devam ederse gideceğim iki gündür var sancım
zeniakrhn uydurbirsey günde 4 litre su içiyorum normalde de çok su içen biriydim inş rahim genişliyordur çünkü ilk zamanlar doktor rahmin çok küçük demişti bana
zeniakrhn pengumommy inşallah sağlıklı ve güzel sorunsuz bir sekilde 36-37 haftayı görürüz doktorum bana 34. Haftaya gelirsen öp başına koy dedi
pengumommy zeniakrhn bazı doktorlar çok olumsuz konusuyir lekelenmemmoldi acile gittim doktora gittiğime pişman etti en sonunda bir doktor gittim gayet olumlu konuştu bebeğin gelişine göre normal bile yapabilirsin ama riske atmamak adına 36-37 sezeryan alıyoruz dedi. İçimizi ferah tutup tevekkül etmekten başka yapacak birseyimiz yok😅
zeniakrhn pengumommy ay inşallah küvez felan istemiyorum onun da stresi ayrı ,benim doktorum da normalde soğuk kanlı çok olumsuz konuşmaz ama erken doğum için her şey olabilir dedi
zeniakrhn Raana çok geçmiş olsun senin durumun daha riskliymiş benden normalde sürekli yatıyor musun yoksa hareket halinde misin ben korktuğum için çok az hareket ediyorum genellikle uzanıyorum