Merhaba 34. Haftadayim.
Hediyelik yaptırmak istiyorum. Ancak fiyatlar felaket. Tanesi 90 diyen var.
Kac tane yaptırmak gerekir bilemedim. Zamanında nikah magneti yaptırdım çoğu evde duruyor.
Mesela kız bebek için diyelim sus mum kolonya vs kac adet yaptırdınız? Ofisten arkadaşlarım gelir birkaç da siteden ziyaret olur. Yaşadığım şehir memleketimiz değil. Yani bir yığın insan ziyaret etmez. Başka şehirde ikamet edip yaptıran hanımlara sormak isterim özellikle…
Ofisim 80 kişilik bir ofis yarısı gelir en az. Cekirdek ailem burada. Es dost vs desem 100 kişi yoktur yani.
Ofise cikolata dağıtmayı düşünüyorum. Bebek ziyaretine de 100 kişinin hepsi gelmez diye düşünmekteyim