handekarahan 37+2 yim bugün çatı muayenesi oldum öncesinde hiç bir ağrım yoktu muayeneden sonra bel ağrısı başladı ve hiç geçmedi. Yürürken çok zorlanıyorum. Regli gibi bir ağrı. Kasığım da ara ara ağrıyor hafif bir baskı var aşırı değil. Normal mi sizce
handekarahan senaakck ister istemez acıyor ama dayanılmayacak kadar değil zaten 1 dk kadar falan sürüyor çok kısa bir işlem. Bana başı baya yukarıda dedi derin dokunduğu için de acımış olabilir yani bilemiyorum ama işlem bitince hemen geçiyor acı hissi
handekarahan Hastaneye gittim nst sancı yok açılma aynı. Ama ağrılarım devam ediyor. Nişan geldi. Doktorumuzla iletişime geçtik normal dedi sıklaşırsa tekrar haberleşeceğiz