Karabudak Kızlar ben 6haftalık gebeyım bır hafta once doktora gıttım lekelenmem vardı progestan verdı fıtıl olarak kullanıyrm ama ara ara yınelekekenmem oluyo bel ve kasık agrısı da var bıraz yasayan var mı bu şekilde
Scb Karabudak o haftalarda benimde olmuştu progestan kullandım geciyodu tekrar kanamam oluyodu sebepsiz hala kullanıyorum Bel ağrımda oluyordu
Ezgisu Karabudak bende yaşadım ama ikisini bir arada yaşamamıştım ilk belim tuttu sonra kasık agrısı çektim . Bebeğin tutunuyor Allah’ın izniyle
teslimeserkan Canım merhaba bende 10+3 ken Lekelenme oldu köyü kahveydi araştırma hastanesine gittik kadın bana düşük olcaksa hicbir şey engelleyemez dedi bende cok kötü oldum sonra tekrarlayınca özele gittik protestan iğne ve protestan hap verdi iğneyi oldum hapı içtim cok şükür kesildi şimdi sadece hapını kullanıyorum cok dikkat et çalışıyorsan ağır kaldırma önlemini al evde isende kendini cok yorma Allah korusun sağlıcakla kucağına alırsın inşallah şimdi 14 haftalık olduk üzülme stres yapma Allah koruyor 😍😘
Ylmz52 Bnde 11+6 da lekelenme oldu serum iğne fitil ve sonrasında doktor progestan verdi dha olmadı şükür inşallah geçer Canm korkma