dilarasss Kızlar keseye bakar mısınız 7haftalık olduk ama çok küçük görünüyor normal mi ?kalp atışlarını da duyduk
as_s dilarasss Regl göre 8+4 çikmişsın canım usg de 1 hafta geriden geliyor gibi çikmiş 7+0 çikmiş geç döllenme demekki bunlar normal kalp sesinide duymuşun ne güzel sağlıkla ilerlesin inşallah
dilarasss sedatm evet doğru bildiniz Aslında adet tarihime göre öyle ama doktor geç döllenme olabilir dedi anlamadım acaba başka doktora mı gitsem daha haftayı bile net söylemedi sanırım bana 🥲siz nasıl anladınız 😱
sedatm dilarasss zaten yazıyor orada yani boyutuna göre ne kadar olduğu. Sıkıntı yok merak etmeyin ve bence çok üstüne düşmeyin ğozitif olmaya çalışın 💁🏻♀️